UsachanMaN (Level 15)

Will be a bit busy with school the coming few weeks :(((((
followed by
166
Post by UsachanMaN (4,612 posts) See mini bio Level 15

General Discussion » Anime Character that Represents You the Most

@CosmicKnight75 said:

@UsachanMaN: Not gonna lie. Reading those comparisons between you and your character made me smile.

Lol XD

Post by UsachanMaN (4,612 posts) See mini bio Level 15
Post by UsachanMaN (4,612 posts) See mini bio Level 15
Post by UsachanMaN (4,612 posts) See mini bio Level 15

General Discussion » Anime Character that Represents You the Most

Ohhh sweet thread idea!

There are several characters that remind me of myself at times, but think the character that represents me the most would be Chiyo Sakura from Gekkan Shoujo Nozaki-kun. Not so much looks-wise, but we do share being short, baby-faced and we both have a small voice.

We do share a lot of personality traits..I think...like:

  • I've been told that I am very cheerful/smiley and can be rather excitable.
  • can be quite imaginative, and sometimes relate daily events to shoujo manga (lol)
  • I've been told I'm friendly and get along with different kinds of people
  • can be somewhat naive and gullible
  • tardy
  • Passionate about drawing and art
  • always struggled to convey feelings to crushes >.>
Post by UsachanMaN (4,612 posts) See mini bio Level 15

Off-Topic » What's Going Through you Mind Right Now?

OMG I thought I recognized Gekkan Shoujo Nozaki-kun's art style! Its by the same mangaka as Oresama Teacher! *Mind-blown*

Post by UsachanMaN (4,612 posts) See mini bio Level 15

Off-Topic » What Are You Listening Too?

Attack on Titan Openings 1 and 2

Post by UsachanMaN (4,612 posts) See mini bio Level 15
Post by UsachanMaN (4,612 posts) See mini bio Level 15

#Anime Vice Discussion Threads » Wolf Girl & Black Prince Discussion

@takashichea: no worries!

Oh I haven't finished watching Kaichou wa Maid-sama.. I kinda dropped it lol XD Looool! I like sad/deep romances, true :P I'd say my top ones would be Clannad, Kimi ni Todoke, Anohana, Toradora and Ao Haru Ride. Either that or romantic comedies like Lovely Complex. Not so much like this anime though..the heroine really bothers me, but I wanna know how this'll end which is why i'm sticking to it.

I guess this anime is similar to Kaichou wa Maid-sama in the sense that the male leads both have something against the heroines, but what I liked about Kaichou wa Maid-sama was that it had a strong female lead as opposed to this anime..which kinda degrades the female lead.

Post by UsachanMaN (4,612 posts) See mini bio Level 15

Off-Topic » Movies & TV Club

@takashichea: I see, then I definitely need to watch it soon! Hopefully the 4th one is as good or better than the 3rd :D

Post by UsachanMaN (4,612 posts) See mini bio Level 15

Off-Topic » What's Going Through you Mind Right Now?

@Destinyheroknight: OMG i've been wanting to watch it so badly! Will probably go sometime this weekend or next week :P

Post by UsachanMaN (4,612 posts) See mini bio Level 15
Post by UsachanMaN (4,612 posts) See mini bio Level 15

Off-Topic » How are you feeling right now? (With an image)

Whenever I come back from the gym i feel like.....
Whenever I come back from the gym i feel like.....
Post by UsachanMaN (4,612 posts) See mini bio Level 15

Off-Topic » Movies & TV Club

@takashichea: Oh wow I didnt know there was a Toy Story 4 coming out! Thanks for sharing! I still havent watched the 3rd one yet, but i hear it was good.

Post by UsachanMaN (4,612 posts) See mini bio Level 15

#Anime Vice Discussion Threads » April is Your Lie Discussion

Loved the bridge scene as well! kept replaying it XD i really like the amount of detail the animation team is doing with this series. Like the way Kousei emerges from the water, shakes his head and laughs it off... to me the actions looked so real.

Post by UsachanMaN (4,612 posts) See mini bio Level 15

#Anime Vice Discussion Threads » April is Your Lie Discussion

Bumparooooo!

Wondering if anyone else is keeping up with this show or not. Just finished watching the 5th episode. I'm really liking this series so far...out of all the fall series I think this one is my favorite. I'm intrigued to see how Kaori and Kousei's relationship will develop, and how Kousei will get back to playing the piano.

Post by UsachanMaN (4,612 posts) See mini bio Level 15

Off-Topic » What's Going Through you Mind Right Now?

OMG sudden craving for Cinnamon Toast Crunch cereal....and its almost 1 AM DX

Post by UsachanMaN (4,612 posts) See mini bio Level 15
Post by UsachanMaN (4,612 posts) See mini bio Level 15
Post by UsachanMaN (4,612 posts) See mini bio Level 15

Off-Topic » Anime Spelling Game

Gugure Kokkuri-san

Post by UsachanMaN (4,612 posts) See mini bio Level 15
Mandatory Network

Submissions can take several hours to be approved.

Save ChangesCancel