DBZ_universe (Level 17)

catching up to a whole bunch of mangas ain't easy. Hope to catch up by monday or better Sunday.
followed by
177
Post by DBZ_universe (15,887 posts) See mini bio Level 17

Battles » What anime/manga character can defeat this man?

Lets change the rules. Only characters with no powers/gadgets must enter the challage. Their speed must be naturally trained amd not by powers.

I go first. Black Star.

Post by DBZ_universe (15,887 posts) See mini bio Level 17
Post by DBZ_universe (15,887 posts) See mini bio Level 17

Battles » The Hall of Fame

Then unpin one...duh.

Post by DBZ_universe (15,887 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » Confessions!

@Sonata said:

@DBZ_universe said:

@flashback180: I have psychotic feelings....and murderous feelings at times...

LOL who hasn't:P

I have them all the times -_-

Post by DBZ_universe (15,887 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » Confessions!

@flashback180: I have psychotic feelings....and murderous feelings at times...

Post by DBZ_universe (15,887 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » Confessions!

@SSJjanemba: Yeah, after sophmore I changed. From a thug style to just a normal dude who would help anyone. Tho deep down I still have crazy feelings.

Post by DBZ_universe (15,887 posts) See mini bio Level 17

Battles » Kusanagi Godou vs Akatsuki Kojou

Anime Godou or light novel?

Post by DBZ_universe (15,887 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » Confessions!

@SSJjanemba said:

@DBZ_universe said:

I used to be a horrible person.

i still am :P

I am only a big asshole when I am angry lol.

I say the most fucked up stuff to anybody. I also love trolling for my amusement. I made two friends fight and hate each other..made a girl slap these guy so hard he was bleeding because I told her he wanted to have sex with her haha.

In my middle school years I got a restraining from a cop because I bullied these kid so much (he was twicemy size lol) and it was not physically but mentally.

Post by DBZ_universe (15,887 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » Anime Vice Video Game Club's Tournament Ideas

@takashichea: Lol my bad, I did saw I replied some mistake...I did misunderstood you. Also I thought this was on the PM. also the me no making mistakes wasjust a joke.

Post by DBZ_universe (15,887 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » Anime Vice Video Game Club's Tournament Ideas

@takashichea:

Oh, Street Fighter 4 is also for 3DS.

Post by DBZ_universe (15,887 posts) See mini bio Level 17

Battles » Can You Beat This Anime/Manga Team?! (Read OP)

@SMXLR8: @Chef_Banchou: @Haiken: Shit, sorry guys. Im at work that's why. Don't have time to read it. Fast post.

For now just Yoshimori Sumimura (w/ Karasumori)

Post by DBZ_universe (15,887 posts) See mini bio Level 17
Post by DBZ_universe (15,887 posts) See mini bio Level 17

Battles » Can You Beat This Anime/Manga Team?! (Read OP)

Yoshimori Sumimura (with Karasumori)

Regis Nex (Immortal Regis/Cavalier of the Abyss)

Xix (Cavalier of the Abyss)

Daniel X

Oski (Cavalier of the Abyss)

Black Star

Ditto

Post by DBZ_universe (15,887 posts) See mini bio Level 17

Battles » Majin Buu Vs Kirby

Kirby and fat Buu become buddies. They eat for ever. Add Gluttony there and you have a good trio.

Post by DBZ_universe (15,887 posts) See mini bio Level 17

Battles » Broly vs Bills

@18hunt: Don't really wanna debate since I quit but oh wel....

Well even if he did it over the yeats he had to destroy billions of planets and stars per day...making it still a better feat than anyone in DBZ plus MFTL at an extreme level.

He also had to destroy black holes and the Galaxy's main black hole that is in the middle. No one in DBZ is a black hole buster. Broly lost because of a plot device.

He is above Birusu.

Post by DBZ_universe (15,887 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » What's Going Through you Mind Right Now?

What do you do when you injure your arm and back after weight ligting....? Well lift more and pass limitations untill you are half dead and can no longer feel your arm and back but pure pain....

Post by DBZ_universe (15,887 posts) See mini bio Level 17

Battles » 4 Heavenly king & 3 Disciples VS. Broly, Buu, Frieza & Cell

Broly solos and then kills his own team for the hell of it.

Or Kid Buu turns them into their dreams....food and eats em'

Round 2, Galaxy is gone.

Post by DBZ_universe (15,887 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » What's Going Through you Mind Right Now?

Have the feeling to play GTA now...but idk.

But what's on my mind is something better...going to a bar and play pool this Friday.

Post by DBZ_universe (15,887 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » "Women can, men can't" thread.

Woman are more fun playing videogames with than men.

Post by DBZ_universe (15,887 posts) See mini bio Level 17
Mandatory Network

Submissions can take several hours to be approved.

Save ChangesCancel