DBZ_universe (Level 17)

オメガブラスター
followed by
178
Post by DBZ_universe (15,949 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » The what if? game

Than we would see crazy stuff..

What if Anime Vice didn't existed??

Post by DBZ_universe (15,949 posts) See mini bio Level 17

Battles » Broly Legendary Super Saiyan 3 VS Omega Shenron

@Sonata said:

@DBZ_universe said:

@MarioRedfield said:

@DBZ_universe: Someone just draw him as Brolyseid (Broly + Darkseid) like with Buumsday

That sounds pretty epic! I want to see a DoomsBroly fusion! or Brolk! (Broly+Hulk)

I've seen a pic I was kinda underwhelmed.

Really? well I can't find it.

Post by DBZ_universe (15,949 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » ~★~ Anime Vice Christmas Thread: 2012 Edition! ~★~

@MarioRedfield: LOL.. poor Bruce need to lighten up!

@UltimateHero0406 said:

Now that's a Christmas party I wanna be at!

Awesome picture! Santa Riza FTW!

Post by DBZ_universe (15,949 posts) See mini bio Level 17
Post by DBZ_universe (15,949 posts) See mini bio Level 17

Battles » Oars Vs Black Star

@UltimateHero0406: lol... Black Star is awesome like that!

Post by DBZ_universe (15,949 posts) See mini bio Level 17

General Discussion » Who's powers would you rather have: Goku or Ichigo?

@Sonata said:

@DBZ_universe said:

@Sonata said:

Goku easily his instant transmission alone would change my life.

I agree!

Example... "I snap ama be late for work! time to use Instant Transmission!" and tada... you are no longer late but in time with 3 minutes to spear! yeah that would be awesome!

Exactly, plus I wuld be able to go to any resort beach on the planet without worrying about flying fees.

That would be awesome! You could also IT inside Desney World with out the needs of paying an entrance fee! :D

Post by DBZ_universe (15,949 posts) See mini bio Level 17
Post by DBZ_universe (15,949 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » Say something about the user above you

Is the Ultimate Hero who has a power level of... 406..

Post by DBZ_universe (15,949 posts) See mini bio Level 17

Battles » Oars Vs Black Star

@UltimateHero0406 said:

Black Star was able to give Asura some problems. But I'm still not sure.

Actually in the current chapter of SE, Black Star states that he could kick Asura's ass by him self.. lol

Post by DBZ_universe (15,949 posts) See mini bio Level 17

Battles » Broly Legendary Super Saiyan 3 VS Omega Shenron

@niBBit said:

Guys guys we all know by know that Brolypotence>>>Omnipotence>>>>>>>>everything else. Broly always wins :)

Only Broly can beat Broly!

Post by DBZ_universe (15,949 posts) See mini bio Level 17

Battles » Broly Legendary Super Saiyan 3 VS Omega Shenron

@SMXLR8: I guess I can't prove it.. right?

Post by DBZ_universe (15,949 posts) See mini bio Level 17

Battles » Top anime characters facing off

Vash wins because of his epicness! and his awesome Angel arm!

Post by DBZ_universe (15,949 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » Say something about the user above you

Wishes to travel through time.

Post by DBZ_universe (15,949 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » What's Going Through you Mind Right Now?

@Destinyheroknight: jaja yup! Well I don't like getting shoes at the mall since a lot of people buy the same pair and that gets me annoyed. *cough* Vans..

Post by DBZ_universe (15,949 posts) See mini bio Level 17

Battles » Broly Legendary Super Saiyan 3 VS Omega Shenron

@MarioRedfield said:

@DBZ_universe: Someone just draw him as Brolyseid (Broly + Darkseid) like with Buumsday

That sounds pretty epic! I want to see a DoomsBroly fusion! or Brolk! (Broly+Hulk)

Post by DBZ_universe (15,949 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » What's Going Through you Mind Right Now?

@Destinyheroknight said:

@DBZ_universe:

So you heard about that too! damn crazy people!
Yeah good thing I also didn't went there yesterday..

You live in Portland to?

No, I live in Salem. Tho I usually go to Portland a few times a month to shop a the Nike store.

Post by DBZ_universe (15,949 posts) See mini bio Level 17

Battles » Broly Legendary Super Saiyan 3 VS Omega Shenron

@MarioRedfield said:

Broly at SSJ3 is featless. Wasn't he only in Dragon Ball: Raging Blast 1 and 2?

Even if he was featless... he is still Broly. He is more superior to his LSSJ which>DBZ/GT because of it's feats.

I am sure that LSSJ3 is even more hax than LSSJ because it would dramatically increase his power even more.

Post by DBZ_universe (15,949 posts) See mini bio Level 17

Battles » Broly Legendary Super Saiyan 3 VS Omega Shenron

@WhiteLion: In Budokai 3 clip, it showed Broly making Gogeta bleed with just one punch... that feat alone puts him above Yi Xing Long especially since he is LSSJ3 here... even if he doesn't have feats, he still has his other feats which are more impressive than anyone in DBZ/GT.

Broly will demolish Yi Xing Long.. and punch the Dragon Balls out of him... the only way I see Yi Xing Long winning is due to PIS which is the only thing that can defeat Broly in DBZ/GT.

@SMXLR8 said:

@DBZ_universe: he is not a Galaxy buster.

Yeah he is. He is the only one in DBZ/GT who has done it.

even if it took him years to do it like people say he did, he still destroyed the Galaxy. I accept that he is a Galaxy buster.. you can go ahead and disagree.... am not gonna get bothered like a fan boy. lol.

Post by DBZ_universe (15,949 posts) See mini bio Level 17
Post by DBZ_universe (15,949 posts) See mini bio Level 17

Battles » Broly Legendary Super Saiyan 3 VS Omega Shenron

As for this fight... Broly wrecks Yi Xing Long...

Mandatory Network

Submissions can take several hours to be approved.

Save ChangesCancel