DBZ_universe (Level 17)

...
followed by
164
Post by DBZ_universe (15,385 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » Confessions!

@Sonata said:

@ComicMan24: @DBZ_universe: Yes :) I'm skilled with my tongue.

lol.

Post by DBZ_universe (15,385 posts) See mini bio Level 17
Post by DBZ_universe (15,385 posts) See mini bio Level 17
Post by DBZ_universe (15,385 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » Say something about the user above you

Should know that I accept his offer...

Post by DBZ_universe (15,385 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » Drink if you've ever game

No drink.

Drink if you ever forgot to buy something at the store.

Post by DBZ_universe (15,385 posts) See mini bio Level 17
Post by DBZ_universe (15,385 posts) See mini bio Level 17

Pokémon » Pokémon X and Pokémon Y

@Supreme Marvel said:

@DBZ_universe: I doubt I will. Not interested in it no more.

Such passion... lol

Post by DBZ_universe (15,385 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » Say something about the user above you

Is offering me to be a vampire like him..

Post by DBZ_universe (15,385 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » Captions

"Look at my killer face"

Post by DBZ_universe (15,385 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » Drink if you've ever game

Drink to that.

Drink if your Nintendo frozed the moment you encountered a shiny pokemon.

Post by DBZ_universe (15,385 posts) See mini bio Level 17

Pokémon » Pokémon X and Pokémon Y

@Supreme Marvel: Will you be making your return?

Also I got White 2... and I think you would like the White Treehollow on White 2 because you have to clear 10 levels of battling.. it's kinda insane because you cannot use Items and there is a ton of trainers in each level..

Post by DBZ_universe (15,385 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » Confessions!

I am Batman... O_•

Post by DBZ_universe (15,385 posts) See mini bio Level 17
Post by DBZ_universe (15,385 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » Drink if you've ever game

Drinks to that even tho am under age... lol (I like the real stuff! not beer...ugh)

Drink if you ever punched a homeless guy..

Post by DBZ_universe (15,385 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » Say something about the user above you

Knows that I am not a Vampire.

Post by DBZ_universe (15,385 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » Captions

"Wanna look at my hand tattoo?"

Post by DBZ_universe (15,385 posts) See mini bio Level 17
Post by DBZ_universe (15,385 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » Drink if you've ever game

No drink.

Drink if you are not a smoker.

Post by DBZ_universe (15,385 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » Captions

"I am gonna kill you because I m bored"

Post by DBZ_universe (15,385 posts) See mini bio Level 17
Mandatory Network

Submissions can take several hours to be approved.

Save ChangesCancel