DBZ_universe (Level 17)

Anime Vice looks awesome in a 70 inch TV!
followed by
168
Post by DBZ_universe (15,676 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » What to do when recovering from a horror movie?

I think horror movies are funny and lame now a days.

The old scary movies were the best like classic Jason and Freddy movies.

But yeah I really don't get scared at all.

Post by DBZ_universe (15,676 posts) See mini bio Level 17
Post by DBZ_universe (15,676 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » What's Going Through you Mind Right Now?

Noooo! I spilled water on my bed!

Post by DBZ_universe (15,676 posts) See mini bio Level 17
Post by DBZ_universe (15,676 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » What's Going Through you Mind Right Now?

This is what is on my mind lol

Post by DBZ_universe (15,676 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » Say something about the user above you

Is showing off his shiny teeth

Post by DBZ_universe (15,676 posts) See mini bio Level 17

Battles » Genkai vs Chi-Chi

Genkai>>>Chichi>>Goku>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Genkai. lol

Post by DBZ_universe (15,676 posts) See mini bio Level 17
Post by DBZ_universe (15,676 posts) See mini bio Level 17

Battles » Sephiroth vs Mihawk

@TheNeutralOne: lol I only lasted like 1 minute best. Sephi is hard! Hell not even the last boss in KD2 is hard.

Post by DBZ_universe (15,676 posts) See mini bio Level 17

Battles » Saiyan Hulk's Tourny: TheNeutralOne vs Theorder14

Wow! amazing post you two!

Good luck dudes!

Post by DBZ_universe (15,676 posts) See mini bio Level 17

Battles » TB Specialist Tournement

@SMXLR8 said:

@DBZ_universe said:

@UltimateHero0406 said:

I think I'll sit this one out.

Yeah same here...

ME THREE

Especially since there is little rules.

Post by DBZ_universe (15,676 posts) See mini bio Level 17

Battles » UH Basketball round 2

@All_StarSupes said:

It's more than likely that Zebra will either get bored or angry and just eat the ball.

Or Luffy thinks is a giant orange and eats it from the start lol

Post by DBZ_universe (15,676 posts) See mini bio Level 17

Battles » Kurohige's team VS. Masterofdeath's team

@Kurohige: IMO I think yes.

Unless he logs in then idk.

Post by DBZ_universe (15,676 posts) See mini bio Level 17
Post by DBZ_universe (15,676 posts) See mini bio Level 17
Post by DBZ_universe (15,676 posts) See mini bio Level 17

Battles » UH Basketball round 2

Both showed a lot! Hard to vote here lol.

Post by DBZ_universe (15,676 posts) See mini bio Level 17

Battles » Travis Willingham Vs Laura Bailey

I have to give it to Travis since Free can't be killed.

Post by DBZ_universe (15,676 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » What's Going Through you Mind Right Now?

@Feral_Nova said:

@DBZ_universe said:

@Feral_Nova said:

@DBZ_universe said:

@Feral_Nova said:

@DBZ_universe said:

I found the book I was looking for! YAY!

OMG YOU MADE IT TO THE TOP POSTER!! CONGRATS!!! XD

Yay! Cheers.

Tho that spot was for you not me since you are the one to be on the top of the off topic forum.

I'll catch up! ...eventually! xD

True, probably like in 7 months I can see you on top.

I shall rule the off-topic section with an iron fist! xP

Then you are going to need this lol.

Post by DBZ_universe (15,676 posts) See mini bio Level 17

Off-Topic » What's Going Through you Mind Right Now?

@Feral_Nova said:

@DBZ_universe said:

@Feral_Nova said:

@DBZ_universe said:

I found the book I was looking for! YAY!

OMG YOU MADE IT TO THE TOP POSTER!! CONGRATS!!! XD

Yay! Cheers.

Tho that spot was for you not me since you are the one to be on the top of the off topic forum.

I'll catch up! ...eventually! xD

True, probably like in 7 months I can see you on top.

Post by DBZ_universe (15,676 posts) See mini bio Level 17
Mandatory Network

Submissions can take several hours to be approved.

Save ChangesCancel