Chibi Rider 2

Topic started by Devilly on April 9, 2009. Last post by Devilly 5 years, 3 months ago.
Post by Devilly (5,329 posts) See mini bio Level 10
I finally bought a new Kubrick figure and some manga i bought the chibi Kamen Rider Ichigo Kubrick figure finishing my double Rider team. The last i wanna buy is Zanki / Todoroki which i`m gonna do sooner or later XD
Don`t they look cute? XD
Don`t they look cute? XD
























I also buyed a couple of manga volumes
  • Someday`s Dreamers volume 2
  • Shaman King 1
  • Karin 9
And that`s it for now i`m probably not gonna be online for about to weeks (points to user status) so goodbye :) 
Post by RedRoses (1,437 posts) See mini bio Level 14
Very lovely stuff. =) I love the Kubrick stuff.

And see you later. Hope you have a good time!
Post by Devilly (5,329 posts) See mini bio Level 10
RedRoses said:
"Very lovely stuff. =) I love the Kubrick stuff.

And see you later. Hope you have a good time!
"
I`m already there and they still have some internet by some miracle lol
Post by RedRoses (1,437 posts) See mini bio Level 14
I realized that AFTER I read the "What's going through your mind" thread =P

I still like those mini figures though. They remind me of Legos.
Post by Devilly (5,329 posts) See mini bio Level 10
Yeah kinda only without the compatibility they would have with most lego stuff i also wanna add that the Hibiki figure has some awesome details especially his Ongekibou Rekka
They actually have the same details that the XD  have seriously you can see even the facial expressions on the oni head of the Ongekibou`s
Like this but smaller
 
Post by Agent_Lost (1,124 posts) See mini bio Level 10
I don't know what cooler in that pic. the chibi kamen rider or the  manga stack of Rosario + Vampire
Post by Devilly (5,329 posts) See mini bio Level 10
Yeah i needed some elevation to take a good shot :)
Top Editors
Top Posters
RedRoses
2 posts
Devilly
2 posts
Agent_Lost
1 posts
roo
1 posts
Mandatory Network

Submissions can take several hours to be approved.

Save ChangesCancel