Trinity Avalon

Topic started by Trinity_ on April 19, 2013. Last post by Jlynnana 1 year ago.
Post by Jlynnana (3,293 posts) See mini bio Level 13
final Episode...
Post by Juni_Hinamura (613 posts) See mini bio Level 10

@Jlynnana: Ohhh niceXD

Post by Jlynnana (3,293 posts) See mini bio Level 13
T.T
IT'S SOOO...SOOO BEAUTIFUL 
 
 
I WANNA CRY!
Post by Juni_Hinamura (613 posts) See mini bio Level 10

@Jlynnana: Awww :)

Post by Jlynnana (3,293 posts) See mini bio Level 13
@Juni_Hinamura: TT.TT
Post by Feral_Nova (1,863 posts) See mini bio Level 12

@Juni_Hinamura said:

Every time I see clips of Excel Saga I think Nova lol:P

LOL Excel Saga is awesome xD

I need to finish watching it

Post by Jlynnana (3,293 posts) See mini bio Level 13
I just got sooooo many points for images lol
Post by Juni_Hinamura (613 posts) See mini bio Level 10

@Jlynnana: Hugs

@Feral_Nova: Heck yeah show is hilarious!XD

Post by Feral_Nova (1,863 posts) See mini bio Level 12

@Juni_Hinamura: I think they still have it on netflix... >_>

Post by Juni_Hinamura (613 posts) See mini bio Level 10

@Jlynnana said:

I just got sooooo many points for images lol

Thats the way to do it lol

@Feral_Nova:

It should still be on there, haven't been on netflix in a while to know for sure.

Post by Feral_Nova (1,863 posts) See mini bio Level 12

@Juni_Hinamura:

...I'll look it up after Supernatural.... Satan just took a vessel and is about to unleash Apocalypse xD

Post by Juni_Hinamura (613 posts) See mini bio Level 10

@Feral_Nova: LOL

I <3 Abenobashi LMAO

Post by Jlynnana (3,293 posts) See mini bio Level 13
Going back to pokemon for now lol
Post by Jlynnana (3,293 posts) See mini bio Level 13
Powergirl has her uniform back
Post by Surkit (516 posts) See mini bio Level 11

@Jlynnana said:

Powergirl has her uniform back

If it's not broke dont fix tit

Post by Jlynnana (3,293 posts) See mini bio Level 13
@Surkit: =] Wyd right now?
Post by Surkit (516 posts) See mini bio Level 11

@Jlynnana: Nuuufin.. Reading those badass post of yours. You?

Post by Jlynnana (3,293 posts) See mini bio Level 13
@Surkit: Nothing, just looking for some new shoes lol
Post by Jlynnana (3,293 posts) See mini bio Level 13
Writing my first Sweetness on a Stick U in 3 years lol
Post by Feral_Nova (1,863 posts) See mini bio Level 12

@Jlynnana: O_o it's been THAT long?!

Mandatory Network

Submissions can take several hours to be approved.

Save ChangesCancel