" I wanna fight" Thread

Topic started by Rain_Man on Dec. 5, 2008. Last post by Eleventh 4 months ago.
Post by Fehafare (8,267 posts) See mini bio Level 13
Online Now

@HE_IS: Let's see.

Crown - Nah, i'll be using him a lot anyway.

Luna - Possibly didn't get to use her in a fight at all.

Richter - SFF is good enough for him so far.

Archer - Meh not ready for that kind of stuff.

Alicia - HHS was there for her so rather not her.

Charlotte - Oh yes, been meaning to use her for a long time.

So yeah Charlotte if that's fine.

Post by HE_IS (140 posts) See mini bio Level 9

@Fehafare: Charlotte Vs Hagane. Wanna invite your judge?

Also, as a handicap, I'd ask that the four corner pillars produce some form of matter that Hagane can use- Iron, Carbon, Water and Dirt, since the arena itself is nonmalleable, and she can't touch what's outside the ring.

Post by Fehafare (8,267 posts) See mini bio Level 13
Online Now

@HE_IS: Nah, no need for that from my side.

And sure i don't mind.

I'll just add a weapon or two before the fight, wanted to have it back in BDB and Dai but you know what became of that.

Post by HE_IS (140 posts) See mini bio Level 9

@Fehafare: True.

Judges are to determine writing quality and decide a winner after 20 posts.

Post by Fehafare (8,267 posts) See mini bio Level 13
Online Now

@HE_IS: Meant one from my side.

Post by HE_IS (140 posts) See mini bio Level 9

@Fehafare: Well, the judges are meant to be on both sides really. Cwolf and Lobos_Del_Rayo?

Post by Fehafare (8,267 posts) See mini bio Level 13
Online Now

@HE_IS: Not like it makes any difference, anyone's fine.

So yeah sure the two of them are great.

Post by SamJaz (11,518 posts) See mini bio Level 19

Who's up for some DK tomorrow/today?

Post by Sonata (35,159 posts) See mini bio Level 20
Moderator
@SamJaz: Hmm I might be up for one. I'll use Manami for this:)
Post by SamJaz (11,518 posts) See mini bio Level 19

@Sonata: Any preferences for who you want Manami to face?

Post by Sonata (35,159 posts) See mini bio Level 20
Moderator
@SamJaz: Not really.:)
Post by SamJaz (11,518 posts) See mini bio Level 19

@Sonata: In that case, Slayer it is. Any handicaps you want?

Post by SamJaz (11,518 posts) See mini bio Level 19

@Sonata: IE ammo crates, cover on the battlefield, etc?

Post by Sonata (35,159 posts) See mini bio Level 20
Moderator
@SamJaz: Nope Manami is good.
Post by SamJaz (11,518 posts) See mini bio Level 19

@Sonata: Sweet. You wanna start it up?

Post by Sonata (35,159 posts) See mini bio Level 20
Moderator
@SamJaz: Sure I will.
Post by SamJaz (11,518 posts) See mini bio Level 19

@Sonata: Sweet. =)

Post by SamJaz (11,518 posts) See mini bio Level 19

So, I'm itching for a scrap.

Post by Vapovile (1,709 posts) See mini bio Level 16

O hey, I didn't notice this thread. Since my fight with Shadow just wrapped up, I'd be open for someone else's challenge :D. I am working on a new character in the meantime.

Post by Kuma_From_Argentina (6,607 posts) See mini bio Level 13

@Vapovile: You could fight against Gen here http://www.animevice.com/forums/rpg/34/underground-fighting-in-osaka-ufo-ooc/331237/

Mandatory Network

Submissions can take several hours to be approved.

Save ChangesCancel