If you were in Bleach...

Topic started by UltimateHero0406 on Nov. 24, 2012. Last post by DBZ_universe 1 year, 2 months ago.
Post by MarioRedfield (1,728 posts) See mini bio Level 11

@SpeedForceSpider: I want my girl to be my best friend too who likes what I like. Ironically my best friend fits that description almost exactly but she's like an older sister to me.

Post by SpeedForceSpider (4,816 posts) See mini bio Level 15

@MarioRedfield: Oh I see. So being around your BF made you attracted to that type? Interesting... But I agree 100% with you bro. A woman should be your BF and lover, wise words spoken my friend.

Post by UltimateHero0406 (5,030 posts) See mini bio Level 16

@SpeedForceSpider: Back at ya bro. :)

Thats one of the reasons I like Bleach so much. There are hotties everywhere and some for any taste in women you may have.

Post by MarioRedfield (1,728 posts) See mini bio Level 11

@SpeedForceSpider: Thanks, I wouldn't say that, though. It's just kind of coincidental. That's why it's hard to find women in anime that appeal to me because of all of the e sexist stereotypes.

Post by SpeedForceSpider (4,816 posts) See mini bio Level 15

@MarioRedfield said:

@SpeedForceSpider: Thanks, I wouldn't say that, though. It's just kind of coincidental. That's why it's hard to find women in anime that appeal to me because of all of the e sexist stereotypes.

Yeah I get what you mean. In anime they treat women like a slab of meat but its good at least in real life real men can appreciate woman for the romantic qualities. I like a chick that has a nice smile and personality above all the superficial things.

@UltimateHero0406: Fosho bro :)

My bad man we are massively off topic XD.

Post by MarioRedfield (1,728 posts) See mini bio Level 11

@SpeedForceSpider: Lol I don't think it's a problem. We're still on the topic of Bleach.... sort of.

Post by SpeedForceSpider (4,816 posts) See mini bio Level 15

@MarioRedfield: Lmao I guess man. But me, you, DBZ, and Ultimate should have a conversation in a PM.

Post by UltimateHero0406 (5,030 posts) See mini bio Level 16

@SpeedForceSpider: Lol, its ok. Its an interesting conversation.

@MarioRedfield said:

@SpeedForceSpider: I want my girl to be my best friend too who likes what I like.

Thats true. I want someone who I can share anything with and have fun whenever we get together. That is one of the main things I look for in this world. And when I first got into anime, I found some hard to watch because they were so unrealistic in how they showed women. I guess I was a bit desensitized to it over time but I still notice.

Also, you should make a character so we can pit him against different Bleach characters like I just did.

Post by MarioRedfield (1,728 posts) See mini bio Level 11

@UltimateHero0406: I can lift galaxies, can jump tall buildings in a single bound, and am completely invincible/immortal. That's it

Post by UltimateHero0406 (5,030 posts) See mini bio Level 16

@MarioRedfield: Lol, come on. Like a real Bleach character with really cool powers!

Post by MarioRedfield (1,728 posts) See mini bio Level 11

@UltimateHero0406: Nah, I'll stick with what I have. I lose to everyone because I don't like to fight, nor do I know how. I can only beat Barragan because his hax power has no effect on me. Other than that anyone who's in shape and super fast can beat me unless i have some sort of plot device or use their own arrogance against them. Which seems pretty easy to do in the Bleachverse

Post by SpeedForceSpider (4,816 posts) See mini bio Level 15

@MarioRedfield: @UltimateHero0406: Is Bleach your favorite out of the HST?

Post by DBZ_universe (15,456 posts) See mini bio Level 17

@UltimateHero0406: And I have too many damn shinys.. lol it's annoying.

Post by MarioRedfield (1,728 posts) See mini bio Level 11

@SpeedForceSpider: Out of the three yeah

Post by UltimateHero0406 (5,030 posts) See mini bio Level 16

@SpeedForceSpider: Believe it or not, I actually prefer Naruto over the other Shounen. It just holds more memories for me.

@DBZ_universe: I wish I had more shineys. My only shineys are Entei, Suicune, and Raiku. I always wanted a shiney Charizard!

@MarioRedfield: Ok, I get ya. Thats kinda like Hanataro. But even though he's not combat heavy, he still saved Ichigo, Ganju, and Ikkaku I think.

Now we should make personal squads. From anywhere in the Bleachverse, no dead/sealed characters, no current captains, 8 people including yourself.

My squad is Me, Shuhei, Mashiro, Kon, Grimmjow, Rangiku, Izuru, and Noba

I know it's on the weak side but they are some of my favorite characters.

Post by SpeedForceSpider (4,816 posts) See mini bio Level 15

@UltimateHero0406: Yeah I like Naruto and Bleach kinda equally.

My squad is: Me, Nel, Harribel, Nemu, Yoruichi, Riruka, Retsu, and Mila Rose

My squad isn't OP'd but the women look great and are pretty powerful so yeah.

Post by MarioRedfield (1,728 posts) See mini bio Level 11

@UltimateHero0406: Honestly, the only ones I can think that I of that I want are Rukia, Soi Fon and Chad.

Post by UltimateHero0406 (5,030 posts) See mini bio Level 16

@SpeedForceSpider: lol, rule breaker. But its a pretty good team. Except I dont think Nel still can't stay in her real form

Post by UltimateHero0406 (5,030 posts) See mini bio Level 16

@MarioRedfield: Really? Ok lol.

Post by MarioRedfield (1,728 posts) See mini bio Level 11

@UltimateHero0406: I guess Unohara too or whatever her name is

Mandatory Network

Submissions can take several hours to be approved.

Save ChangesCancel