Anime Vice Mailbag 3/29/10

Topic started by gia on March 29, 2010. Last post by Oishi_47 4 years, 4 months ago.
Post by gia (3,032 posts) See mini bio Level 13
Post by Daniel_Newton (3,182 posts) See mini bio Level 20
Moderator
Well that was definitely different. Did I see it say "from the creators of Ben 10" when you looked away from the screen? I may have to look into this.
"attractive sexy bloggers?" hahaha oh dear John.
Post by JJOR64 (2,074 posts) See mini bio Level 16
Boring...  Not this video, but that cartoon.
Post by metalsnakezero (667 posts) See mini bio Level 16
2:58 Yay for Durarara!! wallpaper. 
This whole thing could had been great if the cartoon wasn't so boring.
Post by gia (3,032 posts) See mini bio Level 13
@Newten: Yes indeed it did. 
 
@JJOR64: @metalsnakezero: Oh, is this already out? Or just doesn't sound up your alley?
Post by king_m (393 posts) See mini bio Level 6
that's it? I've seen that commercial on tv like 20 times
the build up was much better than the actual thing
Post by Miken (87 posts) See mini bio Level 12
I keep forgetting that I still have Cartoon Network on my TV...
Post by sora_thekey (1,097 posts) See mini bio Level 16
Moderator

Awww.. I miss Cartoon Network! 
The days I had Cable... oh well! I love the package...  
I would love to learn how to make one like that! 
Post by Lan (621 posts) See mini bio Level 13
Hey IRC! I guess that was what was on the mysterious CD that led to a website; rather uninteresting. That was whole lotta effort they put into plugging that. I wonder how you were "chosen to receive this secret information."
Post by Sigue (860 posts) See mini bio Level 8
The cartoon doesn't really seem interesting to me. More important, what was that neat chatroom we saw for a second there? That place seemed super cool.
Post by gia (3,032 posts) See mini bio Level 13
@Sigue: Why, that was #AnimeVice, on irc.irchighway.net! It makes an appearance in tomorrow's video too. Sorta. :D
Post by FoxxFireArt (2,639 posts) See mini bio Level 25
Moderator
Yes, knowing something deals in parasites just screams. "Put me into your PC!".
 
This is sort of a weird mailer. Considering that Cartoon Network really hasn't been playing much anime.
 
What's with that tiny window for the movie?
Post by JJOR64 (2,074 posts) See mini bio Level 16
@gia:   Not up my alley.  I didn't care for Ben 10 at all so I wont care for this show.
Post by HeeroYuy (1,210 posts) See mini bio Level 12
Jeez... yeah, a lot of work just for a URL.
 
As a mech fan....what is this I don't even...
 
I'll just say the odds of me watching it are very low due to general.... lack of interest.
Post by metalsnakezero (667 posts) See mini bio Level 16
@gia said:
" @Newten: Yes indeed it did. 
 
@JJOR64: @metalsnakezero: Oh, is this already out? Or just doesn't sound up your alley? "
Its not my thing since Ben 10 was unlikable to me.
Post by FLStyle (423 posts) See mini bio Level 12
I'll pass thank you, looks like more CN cheese that I'm just not interested in.
Post by John_Martone (2,992 posts) See mini bio Level 10
Ehh, I was kinda hoping the package would actually... like, have something in it, but you can't win them all.
 
On closer inspection, yeah, that url was, like... the only thing on the disc.
Post by Kelleth (7,777 posts) See mini bio Level 20
Moderator
Sooo this is a crappy Aaron Stone-like show? i`m betting a team-up with Ben 10: Ultimate Alien is certain.
and i can stand Ben10 but this show looks dumber so i`m gonna avoid it
Post by Halberdierv2 (1,288 posts) See mini bio Level 17
bwahahahaha.... good grief. i cant really watch that.
Post by Oishi_47 (221 posts) See mini bio Level 8
They could have come up with their own font and not ripped it off of Ratchet and Clank. 
Top Editors
Top Posters
gia
6 posts
JJOR64
6 posts
sora_thekey
5 posts
lanaswift
4 posts
John_Martone
4 posts
metalsnakezero
3 posts
DocHaus
3 posts
FoxxFireArt
3 posts
Dream
2 posts
N15PCA
2 posts
Mandatory Network

Submissions can take several hours to be approved.

Save ChangesCancel